احتمالا نام جدیدترین بازی بتمن Batman Arkham Legacy خواهد بود

طبق شایعه‌ای جدید،‌ بازی جدید بتمن استودیو Warner Bros Montreal این اجازه را به بازیکن می‌دهد که تمامی یاران این شخصیت را کنترل کند.

طبق آخرین اخبار بازی و شایعه‌ای جدید، به نظر می‌رسد که اثر جدید استودیو Warner Bros Montreal، بازی جدیدی از سری بتمن به نام Batman Arkham Legacy است و این بازی یک اثر میان نسلی محسوب می‌شود؛ به این معنی که بازی Batman Arkham Legacy هم برای کنسول‌های نسل هشتمی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و هم کنسول‌های نسل آینده (‌پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت) عرضه خواهد شد. جدای از فاش شدن نام آن، این‌طور به نظر می‌رسد که این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد که کنترل تمامی یاران بتمن را به‌دست بگیرند. پیش از این نیز شایعه شده بود که داستان بازی جدید حول محور گروه The Court of Owls خواهد چرخید که شایعه جدید نیز این موضوع را تایید می‌کند. با این حال، هنوز هم خبری رسمی از سوی برادران وارنر و شعبه‌ی مونترال آن منتشر نشده که صحت شایعات اخیر را تایید کند؛ بنابراین تا اعلام خود استودیو سازنده، نمی‌توان چیزی را قطعی دانست؛ اما نباید این موضوع را فراموش کرد که شایعه‌ی اخیر توسط منبعی نسبتا معتبر منتشر شده است. 

مقاله‌های مرتبط:

  • برادران وارنر با ویدیویی مرموز به بازی بتمن جدید اشاره می‌کند
  • صداپیشه‌ اصلی بتمن در بازی جدید استودیو WB Montreal حضور ندارد

شایعه‌ی وجود بازی Batman Arkham Legacy توسط کاربری در توییتر به نام Sabi منتشر شده است. این کاربر تنها در طول سال ۲۰۱۹، توانسته بود تا بسته‌‌های الحاقی بازی Super Smash Bros و همین‌طور نیمی از رونمایی‌های نمایشگاه E3 امسال را به درستی حدس بزند. بدیهی است که با چنین سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی انتشار اخبار مختلف، نتوان ساده از کنار حرف‌های او گذشت. او در حساب کاربری توییتر خود نه تنها به نام بازی Arkham Legacy اشاره کرد، بلکه مدعی شد که چندین تصویر از بازی را نیز مشاهده کرده است. مدت کوتاهی پس از انتشار این پست توسط Sabi، حساب کاربری Batman Arkham Videos هم وارد عمل شد و اعلام کرد که آن‌ها نیز راجع به وجود این بازی شنیده‌اند اما اجازه ندارند تا در مورد آن صحبت کنند. 

batman arkham knight

همان‌طور که شاید بدانید، Batman Arkham Legacy نام اثری بود که از روی شخصیت دیمین وین در حال ساخت بود. بنابراین ممکن است که آن پروژه به نحوی دوباره از سر گرفته شده باشد و برخی از ویژگی‌های آن در قالب بازی جدید به حیات خود ادامه دهد. 

ماه گذشته، استودیو Warner Bros Montreal به طور رسمی اعلام کرد که روی یک بازی با محوریت شخصیت بتمن مشغول به کار است. با این حال، از آن‌ زمان این استودیو در سکوت خبری فرو رفت و هنوز اطلاعاتی از بازی در دست ساخت آن‌ها وجود ندارد. اسکات اسنایدر، نویسنده‌ی کمیک Court of Owls در توییتر پستی با هشتگ همین گروه منتشر کرد که خیلی زود از حساب کاربری او پاک شد، اما به نوعی تایید کرد که این گروه در بازی جدید نقشی اساسی ایفا خواهد کرد که شایعات جدید نیز این موضوع را دوباره تایید می‌کنند. 

در هر صورت، طبق معمول چند وقت گذشته، نمی‌توان تا انتشار اخبار رسمی بازی توسط سازندگان آن، شایعه‌ای را باور یا حتی آن را رد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که به زودی سکوت برادران وارنر خواهد شکست و پس از مدت‌ها شایعه‌ پراکنی مختلف، می‌توان فهمید که در طول چند سال اخیر استودیو Warner Bros Montreal روی چه پروژه‌ای مشغول به کار بوده است. با کمی خوش‌بینی، شاید بتوان گفت که ممکن است تا مدتی دیگر از بازی جدید استودیو Rocksteady، خالق سه‌گانه‌ی اصلی Batman Arkham نیز رونمایی شود. 

برچسب‌ها

تا حالا۲ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj

اره اتمادم که تورو به یهبحث ردهودی دعوت کنم

۲۸ تیر ۹۹

وای انقد خوبه ردهودو مثلا کنترل کنی یا مثلا عزرائیل یا اسپویلر

۲۳ تیر ۹۹
میبینم که اومدی بحث کنیم 

۲۸ تیر ۹۹
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی