اساسین کرید والهالا |Assassins Creed Valhalla| بزودی منتشر خواهد شد

به نام خدا

اساسین کرید والهالا |Assassins Creed Valhalla| بزودی منتشر خواهد شد

اخیرا اخبار به دست رسیده که استدیو بازی سازی یوبیسافت در حال ساخت آخرین مراحل بازی جهان باز Assassin's Creed Valhall است. این بازی سری جدیدی از مجموعه فوق العاده اساسین کرید می باشد و داستانی جذاب و جنگ های جالب دارد. همانطور که از اسم این بازی پیداست ، این بازی در باره اقوام دانمارکی جنگجو که خود را وایکینگ می نامند می باشد و شخصیت اصلی بازی یکی از اعضای فرقه الحشاشین (اساسین) می باشد.درواقع این بازی شباهت کلی به نسخه قبلی بازی یعنی اساسین کرید اودیسه که در همین وبلاگ روزی نقد و بررسی اش کردیم ، دارد.

بازی Assassin's Creed Valhalla حول شخصیت اصلی بازی یعنی ایوور است که سردرسته وایکینگ هاست و قصد کشتن اسکاتلندی ها را دارد و یکی از کار های بسیار زیبا یوبیسافت هست که بزودی منتشر خواهد شد ...

با ما همراه باشید

استودیوی یوبی‌سافت مونتریال (Ubisoft Montreal) که وظیفه‌ی ساخت این بازی را به عهده دارد با انتشار پیامی در حساب توییتر خود بیان کرده است که ۱۴ استودیو در ساخت این بازی به آن‌ها کمک کرده‌اند.

این یعنی در مجموع ۱۵ استودیوی مختلف در ساخت بازی Assassin’s Creed Valhalla نقش داشته‌اند. اگرچه تیم سازنده به تعداد دقیق افراد حاضر در این پروژه اشاره نکرده است ولی مشارکت ۱۵ استودیو در ساخت بازی به این معنی است که در کم‌ترین حالت بیش از ۱۰۰۰ نفر برروی بازی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده‌اند.


  

اگرچه تا به این لحظه پلتفرم‌های مقصد این عنوان مشخص نشده‌اند ولی به احتمال بسیار زیاد با یک عنوان میان‌نسلی روبه‌رو خواهیم بود که در اختیار کاربران کنسول‌های نسل فعلی و کنسول‌های نسل بعد قرار خواهد گرفت.


اسم شخصیت بازی Eivor (اِیوُر) است و شامل دو نسخه زن و مرد خواهد بود
امکان ساخت خانه وجود خواهد داشت
گیم‌پلی بازی روی وایکینگ‌ها و ساخت ارتش شما تمرکز دارد
بازی در اسکاندیناوی، نروژ و انگلیس جریان دارد

امکان شخصی سازی لباس ها، ریش و تتو وجود خواهد داشت
کلاغی در بازی همراه شما خواهد بود
بازی فاقد بخش مولتی پلیر است
نسخه Pc  در انحصار یو‌پلی و اپیک‌گیمز خواهد بود

کاراکتر اصلی بازی یک وایکینگ است که اسکاتلندی‌ها را دشمن خونین خود می‌داند و سعی می‌کند تا همراه با هم‌پیمان‌های خود آن‌ها را از بین ببرد.

در واقع روش مبارزه و حالت مبارزه ها در این نسخه تغییر فراوانی داشته است و شبیه روش های جنگیدن وایکینگ ها است . در نسخه های قبلی این مجموعه ، جنگیدن کمی حالت نمایشی داشت که درواقع شبیه جنگ های فرانسوی و کمی نمایشی بود و کاراکتر ها با حالت خاصی این روش ها را اجرا می کردند که به کاربر القا می شد که این کاراکتر در جنگیدن ماهر است ، در واقع این روش های جنگی جدید وحشیانه تر بوده و در بازی کشتار زیادی نسبت نسخه های قبلی خواهیم داشت، همچنین صحنه های اکشن و زیبا از جنگ و کشتار بیشتر می باشد ...

مانند همیشه، تریلرهای اساسینز کرید با صحنه‌های اکشن جذاب و موسیقی شنیدنی همراه هستند و این اتفاق در مورد Assassin’s Creed Valhalla هم

صدق می‌کند.

در نهایت شاهد روبرو شدن کاراکتر اصلی  که  ایورور نام دارد با یکی از فرماندهان اصلی ارتش اسکاتلند هستیم و بعد از آن‌که او در آستانه شکست خوردن است، یار همیشگی اساسین‌ها یعنی «هیدن بلید» به کمک او می‌‌‌‌آید و با نمایش و شنیدن صدای عقاب که نماد فرقه اساسین‌ها است، کاراکتر اصلی کار این فرمانده را یک‌سره می‌کرد.

شعار یوبیسافت در این قسمت «شبیه وایکینگ» است و به همین خاطر انتظار می‌رود که در والهالا شاهد شبیه سازی دقیق نحوه زندگی این مردمان، نحوه جنگیدن آن‌ها و هر چیزی که به این قبلیه مربوط می‌شود باشیم.

می توانید تریلر رسمی بازی Assassin's Creed Valhalla را در قسمت زیر مشاهده نمایید :

تریلر رسمی بازی والهالا

 

برچسب‌ها

تا حالا۲ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj

سلام،

اومد فایل دانلودشو بزار بگیریمش:}

۳ مرداد ۹۹
سلام علیکم
متاسفانه حجمش بالا خواهد بود فقط لینک می دهم
۱۰ مرداد ۹۹
سلام

لطفا نظرات رو در این جا مطرح کنید

گیم تاژ
۲۶ ارديبهشت ۹۹
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی