فورتنایت برای ps5 و سری جدید ایکس باکس منتشر می شود

با نزدیک شدن به نسل نهم بازی‌های ویدیویی، شاهد تایید عرضه بازی‌های چند پلتفرمه آنلاین برای نسل بعد هم هستیم تا کاربران بتوانند همچنان به تجریات خود روی نسل جدید ادامه دهند. حال به‌تازگی مشخص شده که فورتنایت هم به جمع‌ بازی‌های نسل نهم پیوسته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، به‌تازگی اعلام کرده است که با عرضه پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس در تعطیلات سال جاری میلادی، شاهد عرضه فورتنایت برای کنسول‌های نسل نهمی خواهیم بود. شاید پس از معرفی آنریل انجین 5، کاربران با خود بگویند که فورتنایت هم با این موتور گرافیکی عرضه می‌شود، زیرا نسخه نسل هشتم بازی، با آنریل انجین 4 ساخته شده بود. 

این در حالی است که فورتنایت با موتور گرافیکی آنریل انجین 4.25 روی کنسول‌های نسل نهمی عرضه خواهد شد. تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، در جریان مصاحبه‌ی خود با دیجیتال فاندری دراین‌باره می‌گوید:

ما به‌واسطه‌ی Unreal Engine 4.25، بازی فورتنایت را روی کنسول‌های نسل نهم عرضه می‌کنیم که یک نسخه ارتقا یافته از موتور گرافیکی قبلی است و همکاران ما هم بازی‌های خود را براساس آن عرضه خواهند کرد. پس از عرضه آنریل انجین 5، فورتنایت روی آن انتقال می‌دهیم و ویژگی‌های جدید و جالبی را برای آن خواهیم ساخت.

مقاله‌های مرتبط:

  • موتور گرافیکی آنریل انجین 5 با انتشار یک دموی تکنیکی روی پلی‌استیشن 5 معرفی شد

در ادامه تیم سوئینی به این مورد اشاره کرده است که تمامی پلتفرم‌هایی که آنریل انجین 4 روی آن‌ها عرضه شده است، قادر به استفاده از آنریل انجین 5 خواهند بود. البته این اتفاق در سال آینده و پس از انتقال فورتنایت به آنریل انجین 5 انجام می‌شود. موتور گرافیکی آنریل انجین 4.25 به‌تازگی عرضه شده است و شاهد استفاده از بعضی از ویژگی‌های آن روی Fortnite هستیم. همچنین در ماه‌های ابتدایی عرضه پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس هم شاهد استفاده بازیسازان از آنریل انجین 4.25 خواهیم بود. 

تیم سوئینی در انتها در مورد ویژگی‌های موتور گرافیکی آنریل انجین 4.25 که هم‌اکنون در فصل جاری فورتنایت استفاده شده است، افزود:

تیم فورتنایت در حال آزمایش کردن دو ویژگی 

Niagara VFX و سیستم فیزیک Chaos است. این ویژگی‌ها هم‌اکنون در فصل جاری فورتنایت قرار دارند. دراین‌میان ویژگی Niagara به مراحل نهایی خود رسیده است و به شما اجازه می‌دهد تا رابط کاربری بهتری را درکنار سایر بهبودها روی بازی خود اعمال کنید. البته دراین‌میان ویژگی‌های دیگری هم قرار دارند که از میان آن‌ها می‌توان به اثرات ذرات با مقیاس بالا و خلق موارد پیچیده گرافیکی اشاره کرد. 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی