محبوبترین بازی ها کامپیوتر + سیستم مورد نیاز

محبوبترین بازی های کامپیوتری[ 15 بازی از سال 2018، 2019 و 2020]

بهترین بازی های کامپیوتری[ 9 بازی از سال 2018، 2019 و 2020]- با این‌که در چندین سال اخیر بازی‌های Ps4، Xbox 1 و Nintendo با پیشرفت‌های چشمگیری همراه بوده‌اند و شاید بسیاری از افراد برای تجربه بازی‌ها به داشتن یکی از این کنسول‌ها علاقه داشته باشند، اما لذت بازی با کامپیوتر با همه‌ی این‌ها متفاوت است و کسانی که از گذشته با کامپیوتر بازی کرده باشند به سختی از آن طرفداری می‌کنند زیرا هیچ چیز نمی‌تواند لذت استفاده از موس و کیبورد را در هنگام بازی به آن‌ها منتقل کند.

 

حال ما در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) را به شما همراهان تایم سیتی ارائه نماییم، همانطور که می‌دانید پیدا کردن بهترین بازی های کامپیوتری (pc) از میان تعداد بسیار زیاد بازی‌های موجود از استدیو‌های مختلف کار دشواری است، به همین دلیل همواره تلاش ما بر این بوده است که لیست‌هایی که به شما ارائه می‌دهیم با همکاری خودتان تکمیل شود تا بهترین ارتباط را با آن برقرار کنید و البته بهترین کارایی را برای شما داشته باشد پس لطفاً در تکمیل کردن هرچه بهتر این لیست با نظرات خود ما را همراهی کنید.

در نهایت در این لیست شما 

  • بهترین بازی‌ های کامپیوتری (Pc)
  • اطلاعاتی در مورد بازی و نقاط قوت و ضعفشان
  • سیستم مورد نیاز برای هرکدام از بازی‌ها 
  • لینک خرید هرکدام از بازی‌ها در صورت رایگان نبودن

را مشاهده خواهید کرد.

 

 Halo: Reach

 

بهترین بازی های کامپیوتری (pc)

 


یکی از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) که می‌توانید از آن لذت ببرید بدون شک بازی هیلو ریچ است، این بازی که یکی از بهترین بازیهای ایکس‌باکس وان نیز محسوب می‌شود توسط استودیو بازی‌سازی بانجی طراحی شده  و استودیو بازی مایکروسافت آن را منتشر کرده است.

این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و تنوع در شخصیت‌های دشمن، توانایی شخصی سازی خوب ، تنوع در مراحل و ماموریت‌ها و هم‌چنین تعداد بالای سلاح از جمله ویژگی‌های خوب این بازی محسوب می‌شود.

 

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Halo: Reach

 

پردازنده Intel Corei3-550 و یا AMD Phenom II X4 960T
گرافیک Nvidia Geforce GTS 450 یا AMD Radeon HD 6850
حافظه رم 8 گیگابایت

 


 

 Dark Souls 3

 

بهترین بازی های کامپیوتری (pc)

 


بازی Dark Souls 3 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) در سبک نقش آفرینی است که توسط استدیو فرام سافتور ساخته شده است و علاوه بر کامپیوتر یکی از بهترین بازی‌های کنسول Ps4 نیز محسوب می‌شود.

این بازی به عنوان چهارمین قسمت از مجموعه Dark Souls تجربه یک مبارزه بی‌نظیر را در دنیای پرجزئیات و بسیار هنری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و سبک مبارزه در آن بسیار خاص است و اگر علاقه‌مند به دنیای ارواح و مبارزه‌های مرموز و سرگرم کننده هستید این بازی را از دست ندهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی  Dark Souls 3

 

پردازنده Intel Core i3-2100 یا AMD® FX-6300
گرافیک NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti یا ATI Radeon HD 7950
حافظه رم 4 گیگابایت

 


 

Control

 

بهترین بازی های کامپیوتری (pc)

 

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) در سبک اکشن سوم شخص بازی Control است که می‌تواند تجربه‌ای عالی از یک بازی تیراندازی و ماجراجویی را در اختیار شما قرار دهد، این بازی محصول سال 2019 است و توسط 505 گیمز برای همه‌ی کنسول‌ها منتشر شده است و البته تجربه آن در کامپیوتر قطعاً چیز دیگری است.

سیستم مبارزات نوآورانه، جذاب و لذت بخش به سبک رمدی!، طراحی محیطی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز، محیط‌های متنوع برای گشت و گذار و طراحی منحصر به فرد لوکیشن‌های مخفی در بازی، داستان متفاوت و به نسبت قابل قبول بازی از جمله ویژگی‌های مثبت این بازی است.

از جمله نقاط ضعیفی نیز که در این بازی به چشم می‌خورد کند بودن سرعت لود و هم‌چنین نامطلوب بودن نقشه بازی برای بازیکنان آن است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Control

 

پردازنده Intel Core i5-7500 یا AMD Ryzen 3 1300X
گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD RX580
حافظه رم 8 گیگابایت

 


 

fifa 20

 

بهترین بازی های کامپیوتری (pc)

 

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) که در تمامی کنسول‌ها نیز بسیار پرطرفدار است بدون شک بازی fifa 20 است، این بازی محصول سال 2020 و جدیدترین نسخه از سری بازی‌های FIFA است و توسط کمپانی الکترونیک آرتز ساخته شده است و مثل گذشته روبه پیشرفت بوده است.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های اضافه شده به این بازی بخش ولتای آن است که نه تنها خسته‌کننده نیست بلکه می‌توان آن را کاملاً با بخش اصلی بازی یکی دانست، گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه قبلی بهتر و متعادل‌تر شده و با وجود نقش پررنگ سرعت در آن، می‌توان هیجان کلی مسابقات فوتبال را در این نسخه چشید و کار‌های مدنظر را در زمین اجرا کرد و البته از بخش آنلاین این بازی نیز نمی‌توان به سادگی گذشت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی fifa 20

 

پردازنده AMD Phenom II X4 965 یا Intel Core i3-2100
گرافیک AMD Radeon HD 7850 یا NVIDIA GTX 660
حافظه رم 8 گیگابایت

 


 

Pes 2020

 

بهترین بازی های کامپیوتری (pc)

 

یکی دیگر از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) که به عنوان رقیب fifa 20 شناخته می‌شود بازی Pes 2020 است که این بازی نیز طرفداران خاص خود را دارد و البته این نسخه از این بازی را باید یکی از بهترین‌های سری Pes دانست.

eFootball PES 2020 در ادامه سیر تکامل مجموعه که از چند سال پیش آغاز شده، فوتبالی ارائه می‌کند که بیشتر از هر PES دیگری، شبیه به واقعیت است،ارائه گیم‌پلی نزدیک به واقعیت غیرقابل پیش‌بینی و درگیر‌کننده، جزییات ریز و کاربردی مثل Finesse دریبل‌ها، حالت مسترلیگ بهبود‌یافته، بخش جذاب Matchday با جوایز ارزشمند، گرافیک کلی خوب از جمله ویژگی‌های مثبت این بازی به حساب می‌آید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Pes 2020

 

پردازنده Intel Core i5-3470 یا AMD FX 4350
گرافیک NVIDIA GTX 670 یا AMD Radeon HD 7870
حافظه رم 4 گیگابایت

 


 

The Witcher 3: Wild Hunt

 

بهترین بازی های کامپیوتری (pc)

 

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) که در زمینه نقش‌آفرینی مورد ستایش بسیاری از منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است بازی The Witcher 3: Wild Hunt است.

این بازی در زمینه جذابیت گرافیکی و بصری کم‌نظیر است و هم‌چنین داستان پردازی بسیار عالی در آن صورت گرفته است، شما می‌توانید در یک شهر غول پیکر با جزئیات بی‌شمار حرکت کنید و البته از مبارزات پیش رویتان جان سالم به در ببرید.

از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به جهان پرجزییاتِ غول‌پیکری که با زیبایی و زشتی پر شده است، داستانی جذاب از درگیری‌های سیاسی و شخصی تا نجات دنیا، قدرت تصمیم‌گیری بسیار بالا که هرکدام نتایج مختلفی در پی دارد، ترکیب شگفت‌آور شمشیربازی و جادوگری و چند ده ساعت فعالیت ممکن در بازی که همه باکیفیت هستند اشاره داشت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Witcher 3: Wild Hunt

 

پردازنده  Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz یا AMD CPU Phenom II X4 940
گرافیک Nvidia GPU GeForce GTX 660یا AMD GPU Radeon HD 7870
حافظه رم  6 گیگابایت

 

 


 

red dead redemption 2

 

بهترین بازی های کامپیوتری (pc)

 

شاید زیاد لازم نباشد که بگوییم بازی red dead redemption 2 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) در چندین سال اخیر است زیرا بسیاری از بازیکنان و گیمرها با این بازی آشنا هستند.

Red Dead 2 اوج هنر بازی‌سازی راک‌استار و یکی از بهترین بازی‌های جهان‌باز تاریخ است و جهان خلق شده در این بازی حس زنده بودن تمام عیار را به شما منتقل می‌کند.

از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به جهان پر جزئیات و پویا، گرافیک بصری فوق‌العاده، تعداد بسیار بالای ماموریت‌های اصلی و فرعی، موسیقی شاهکار، شخصیت‌پردازی و داستان جذاب اشاره داشت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی red dead redemption 2 

 

پردازنده Intel Core I5-2500K یا AMD FX-6300
گرافیک Nvidia GeForce GTX 770 با 2 گیگابایت حافظه‌ یا AMD Radeon R9 280 با 3 گیگابایت حافظه
حافظه رم   8 گیگابایت 

 


 

 Overwatch 2

 

بهترین بازی های کامپیوتری (pc)

 

 Overwatch 2 در ادامه قسمت اول این بازی خواهد بود و بدون شک می‌توان این بازی را یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری (Pc) در سال 2020 دانست.

استودیو بلیزارد انترتینمنت (Blizzard Entertainment) با بیش از 30 سال فعالیت در زمینه ساخت و گسترش بازی‌های کامپیوتری برای همه آشنا است کمپانی که محصولاتی مانند وارکرفت (Warcraft)، دیابلو (Diablo) و استارکرفت (StarCraft) تولید کرده و میلیون‌ها پلیر را به خود جذب کرده است.

این کمپانی در اول نوامبر سال 2019 از  بازی Overwatch 2 رونمایی کرد، این بازی تا اینجا داری 31 شخصیت یا قهرمان است که می‌توان آن را  یکی از متنوع‌ترین فهرست‌های ممکن در بازی‌های ویدیویی دانست، طراحی نقشه‌های اورواچ 2 قرار است تفاوت‌هایی با نسخه‌ی اول داشته باشد و با نقشه‌هایی عظیم‌تر همراه خواهیم بود که تا دو برابر نقشه‌های قبلی وسعت دارند.

درست است که این بازی هنوز منتشر نشده است اما با توجه به سابقه‌ای که از بلیزارد می‌دانیم این بازی یک از بهترین بازی‌های بتل رویال 2020 خواهد بود.

 

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Overwatch 2

 

پردازنده Intel® Core™ i3 یا AMD Phenom™ X3 8650
گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX 460, ATI Radeon™ HD 4850, یا Intel® HD Graphics 4400
حافظه رم 4 گیگابایت

 


 

Sid Meier's Civilization VI

 

Sid Meier's Civilization VI

 

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید بازی Sid Meier's Civilization VI است، این بازی که از یک گذشته 25 ساله برخوردار است توانسته مجدداً گیمرها را به سمت خود جذب کند.

نقطه قوت اصلی Civilization 6 را باید در گیم‌پلی آن جستجو کرد؛ بازی همان هسته همیشگی سری را حفظ کرده و تغییراتی هم در آن پدید آورده است، دنیای این بازی استراتژیک بسیار پهناور است و رهبری هر تمدنی در آن لذت‌های مخصوص به خود را دارد.

از دیگر ویژگی‌های مثبتی که در این بازی وجود دارد می‌توان به موسیقی‌های جذاب، گیم‌پلی اعتیادآور و گرافیک بصری بسیار جذاب آن اشاره داشت.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sid Meier's Civilization VI

 

پردازنده  (AMD Phenom II (2.6Ghz یا (Intel Core i3 (2.5GHz
گرافیک AMD 5570 یا nVidia 450 با حافظه گرافیکی 1GB
حافظه رم 4 گیگابایت

 


 

Ghostrunner

 

Ghostrunner بازی

 

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2020 که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید بازی Ghostrunner است، با توجه به استقبال بسیار خوب طرفداران از این بازی می‌توان از همین حالا گفت که بازی Ghostrunner یکی از بهترین‌های این سال است.

کاربران در بازی Ghostrunner، کنترل یک شخصیت حرفه‌ای در شمشیر زنی و هنرهای رزمی را بر عهده دارند که باید در کل داستان بازی، از بزرگ‌ترین برج شهر بالا برود. در واقع در انتهای این برج، آخرین انسان‌های باقی مانده در دنیا حضور دارند و به نظر می‌رسد که هدف اصلی، نجات دادن آن‌ها است.

این بازی توسط تیم سازنده  One More Level ساخته شده است و قرار است به زودی منتشر شود.

 


 

Apex Legends

 

Apex Legends

 

یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری (Pc) در سال 2019 و در سبک بتل رویال بدون شک بازی Apex Legends است که توسط استودیو Respawn ساخته شده و به کمک EA Games منتشر شده است.

بر خلاف سایر بازی‌های بتل رویال در Apex Legends شما نمی‌توانید تنهایی به جایی برسید و همه‌ چیز بر همکاری تیمی استوار است و تجربه این بازی در کامپیوتر با موس و کیبورد برای شما می‌تواند متفاوت با هر کنسولی باشد.

شاید به مقایسه PUBG ،Fortnite و Apex Legends نیاز داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب در میان بازی‌های سبک بتل رویال را نزد خود داشته باشید و همانطور که می‌دانید بازی‌های بتل رویال همگی به صورت آنلاین اجرا می‌شوند.

از جمله ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان به گرافیک بصری عالی، تعداد بالای سلاح‌ها، شخصیت‌های متنوع، گان‌پلی جذاب و... اشاره داشت.

 

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Apex Legends

 

پردازنده   Intel Core i3 6300 or Equivalent یا AMD FX 4350 or Equivalent
گرافیک NVIDIA GeForce® GT 640 یا AMD Radeon™ HD 7730
حافظه رم  6 گیگابایت

 

 


 

Doom Eternal

 

Doom Eternal

 

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری (pc) که طرفداران بازی‌های شوتر و جنگی در سال 2020 می‌توانند تجربه کنند بدون شک بازی بسیار مهیج Doom Eternal است، این بازی یکی از بهترین و سریع‌ترین شوترهای ساخته شده در تاریخ بازی سازی است و اگر با فضای کمی وحشتناک و ژانر این بازی ارتباط برقرار کنید از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

در مقایسه با نسخه قبلی بازی، سلاح‌های شما این‌بار نه‌تنها طراحی جذاب‌تر، با جزئیات‌ بیش‌تری دارند (خوشبختانه طراحی پلاسماگان را تغییر داده و به نسخه قدیمی‌اش نزدیک کرده‌اند)، بلکه صداگذاری این سلاح‌ها هم با دقت بالایی انجام شده است.

این بازی توسط استدیو ایدسافتور ساخته شده و روانه بازار شده است و علاوه بر کامپیوتر در سایر کنسول‌ها نیز قابل تجربه است.

 

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Doom Eternal

 

پردازنده Intel Core i5 3.3 Ghz، یا AMD Ryzen 3 @ 3.1 Ghz
گرافیک  (GTX 1050Ti (4GB), GTX 1060 (3GB), Nvidia Geforce GTX 1650 (4GB و یا (R9 280 (3GB), AMD Radeon R9 290 (4GB و یا (RX 470 (4GB
حافظه رم 8 گیگابایت

 


 

Call of Duty: Warzone

 

Call of Duty: Warzone

 

بازی Call of Duty: Warzone یک تجربه متفاوت از سری بازی‌های  Call of Duty است و یکی از بهترین بازی های کامپیوتری در سبک بتل رویال است که در کنار سایر بازی‌ها، در این سبک توانسته است پلیرهای زیادی را به خود جذب کند.

حضور سلاح‌های متنوع، قابلیت استفاده از کیل‌استریک‌ها، امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها با انواع و اقسام آیتم‌ها و درنهایت گیم‌پلی هیجان‌انگیز، بی وقفه و با گان‌پلی دقیق، باعث شد تا مدرن وارفر به اثری قدرتمند برای تجربه تمام علاقمندان به بازی‌های شوتر آنلاین تبدیل شود.

ای بازی داری دو حالت بتل‌رویال و پلاندر برای تجربه بازیکنان است که البته حالت پلاندر مدت زمان طولانی دارد و کم کم جذابیت خود را از دست می‌دهد هرچند که احتمالاً سازندگان این بازی این قسمت را به مرور بهتر خواهند کرد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone

 

پردازنده Intel Core i3-4340 یا  AMD FX-6300
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 یا AMD Radeon HD 7950
حافظه رم  8 گیگابایت

 


 

HITMAN 2

 

hitman 2 بازی

 

یکی دیگر از بهترین بازی های کامپیوتری که در سال 2018 منتشر شده است بازی HITMAN 2 است که توانست نظر بسیاری از دنبال کنندگان خود را جلب کند، هیتمن 2 تجربه‌ای لذت بخش و تمام عیار یک بازی مخفی کاری است.

این بازی یکی از بهترین بازی‌های ارائه شده از سری هیتمن است که تقریباً در تمام زمینه‌ها تکمیل‌تر شده است، داستان اصلی این بار به تک تک شخصیت‌های معرفی شده در نسخه گذشته می‌پردازد و اطلاعات مهمی را درباره هرکدام از آن‌ها برملا می‌کند.

از ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان به داستان جذاب، نقشه وسیع و پر تراکم، تنوع بالا در روش‌های از بین بردن دشمنان، حالت Ghost Mode و گیم پلی واقع گرایانه آن اشاره کرد و البته هیتمن 2 از آن دسته بازی‌ها است که می‌توان آن را چندین بار تجربه کرد و هر بار به دور از تکرار و خستگی بود.

 

سیستم مورد نیاز برای بازی هیتمن 2

 

پردازنده Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz یا AMD CPU Phenom II X4 940
گرافیک  NVIDIA GeForce GTX 660 یا Radeon HD 7870
حافظه رم  8 گیگابایت

 


 

Assassin's Creed Odyssey 

 

Assassin's Creed Odyssey

 

یکی از شاهکارهای یوبی سافت در سال 2018 بازی Assassin's Creed Odyssey است و می‌توان آن را بدون شک جزو بهترین بازی‌های کامپیوتری دانست، این بازی که جدیدترین از سری بازی‌های Assassin's Creed محسوب می‌شود این‌بار دقیق‌تر زیر و بم داستانی را با تغییرات گیم‌پلی به شکلی مخلوط کرده که نتیجه، اوریجینزی کامل‌تر، بهتر و کم‌باگ‌تر شده است.

از جمله ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان به نبرد‌های جذاب، داستانی ریشه‌دار و پرجزئیات، حالت‌های مختلف از کانکوئست گرفته تا آرنا که مانع تکراری شدن بازی می‌شود و موسیقی زیبای آن اشاره داشت.

 

سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Odyssey

 

پردازنده AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 – 1200
گرافیک  NVIDIA GeForce GTX 660 یا Radeon HD 7870
حافظه رم  8 گیگابایت

 


 

Vampyr

 

Vampyr

 

یکی از بهترین بازی‌های خون آشامی که در سال 2018 ساخته شده است بازی Vampyr است، این بازی اگرچه یک اکشن سریع نیست ولی قطعا اوقات خوشی را در آن خواهید گذارند.

این بازی که محصول استودیوی دونت ناد است را هم‌چنین می‌توان معنای کامل نقش‌آفرینی دانست که در آن شما به جای یک خون آشام قرار می‌گیرید و دنیا را از زاویه دید او پیش می‌برید.

از جمله ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان به فضا سازی مناسب با نوع بازی، تنوع بالای شخصیت‌های فرعی، داستان نسبتاً خوب، موسیقی عالی و مناسب با فضای بازی اشاره داشت.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی