کانتر استریک گولبال افینسو

به نام خدا

بازیCounter Strike Global Offensive

پروژه ساخت بازی Counter Strike Global Offensive  در سال 2010 کلید خورد و در پایان سال 2011 عکس ها و مشخصات بازی به صورت رسمی معرفی شد. این بازی از همکاری شرکت Valveباشرکت Hidden Path Entertainment که جایگزین Half-Life شده است ساخته شده است و از نظر موتور بازی و گرافیک دچار تغییرات اساسی شده است.

کیفیت گرافیکی بازی به صورت خیره کننده ای افزایش یافته و تعداد سلاح ها و امکانات سلاح های بازی چندین برابر شده است. استایل و یونیفرم و تعداد کاراکترهای بازی نیز به چند ده نفر افزایش یافته است. نقشه های بازی و سبک شروع بازی نیز بسیار بسیار گسترده تر شده اند.

برای مثال، در ابتدای شروع بازی، بازیکنان گروه Counter-Terrorist از هلیکوپتر نیروهای ویژه و امنیتی پیاده می شوند. تروریست ها نیز با لباس ها و ملیت های جدیدی می باشند. برای مثال، در Counter-Strike Global Offensive تروریست های افغانستانی و پاکستانی نیز حضور دارند و در عوض در گروه مقابل، پلیس های ویژه ی کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس، آمریکا و نیروهای ناتو نیز حضور دارند.

سازندگان بازی این بار نحوه ی جدیدی از گیم پلی این بازی را تولید کردند. کاراکترها و گروه های دو طرف مطابق با زمین مورد نظر انتخاب می شوند. برای مثال اگر زمین de_dust را انتخاب کنید، از آنجایی که این زمین در کشور افغانستان است، گروه ضد تروریست یا ct ارتش آمریکا خواهند بود و تروریست ها، همان تروریست های کشور افعانستان هستند. در زمین های دیگر نیز دقیقاً منطبق با محل برگزاری مسابقه، اعضای دو تیم به درستی انتخاب شده اند.

این نسخه، نسخه ی نهایی بازی بوده و تست شده می باشد. البته مسلماً مثل بازی CS: Source که با آپدیت های ماهیانه ی خود مشکلات را حل کرده و امکانات جدیدی به نسخه های جدید اضافه می کرد، Counter-Strike Global Offensive نیز به این گونه خواهد بود.

نکات مهم قبل از نصب : 

1. در هنگام نصب و اجرای بازی ارتباط اینترنت را قطع کنید زیرا در غیر این صورت باز اجرا نخواهد شد

2.قبل از نصب بازی حتماً نرم افزارها و پلاگین های مورد نیاز از جمله Directx , VCRedist , C++ , .NET Framework و … را نصب کنید. نصب بودن این موارد مشکلات اجرایی و ارورهای مبنی بر عدم همخوانی اطلاعات را کاهش می دهد. این پلاگین ها در صورت نصب نبودن مشکلات مختلفی را ایجاد می کنند.

3.کارت گرافیک خود را قبل از نصب کردن و اجرای بازی حتماً آپدیت کنید. بسیاری از مشکلات مربوط به اسکرین و ارورهای مربوطه به همین موضوع مربوط می شود. آپدیت نبودن کارت گرافیک مشکلاتی قبیل صفحه سیاه، بسته شدن نا گهانی بازی، ارورهای گرافیکی، ارورهای پردازشی و کاهش عملکرد گرافیکی بازی را در پی دارد. بسیاری از کاربران حتی با کرک سالم نیز قادر به اجرای بازی نبودند. آن ها همه ی کارهای لازم را انجام دادند اما باز هم بازی برای آن ها اجرا نشد. غافل از اینکه آپدیت نبودن کارت گرافیک دلیل اصلی این مشکل بوده است

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
RAM: 2 GB RAM
GPU: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DX: Version 9.0c
OS: Windows® 7/Vista/XP

Store: 15 GB available space

تصاویر بازی :

سیستم مورد نیاز بازی Counter-Strike: Global Offensive + عکس و تریلر

سیستم مورد نیاز بازی Counter-Strike: Global Offensive + عکس و تریلر

سیستم مورد نیاز بازی Counter-Strike: Global Offensive + عکس و تریلر

سیستم مورد نیاز بازی Counter-Strike: Global Offensive + عکس و تریلر

تا حالا۲ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj

من بازیش کردم و محشره

۱۱ ارديبهشت ۹۹

خیلی عالیه

 

۱۱ ارديبهشت ۹۹
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی