5 بازی جدید و محبوب اندروید

Forza Street

Forza Street

  • معرفی بازی موبایل Forza Street؛ مسابقات بی حد و مرز

در معرفی اولین بازی هفته به سراغ جدیدترین نسخه از مجموعه ریسینگ محبوب فورزا (Forza) رفته‌ایم که برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. Forza Street ساخته استودیو ترن 10 درواقع یک بازی ریسینگ آرکید است که تجربه‌ای لذت‌بخش را دراختیار مخاطب خود قرار می‌دهد. بازی روایت‌گر شهر میامی و مسابقات شبانه‌ آن است. پنج شخص میلیاردر مسابقات ریسینگ شبانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند که شما باید در آن شرکت کرده و دیگر رقبا را شکست دهید. نحوه کنترل خودروها در بازی فورزا استریت کمی متفاوت از آثار مشابه است. به‌نحوی‌که در این بازی شما تنها باید نحوه استفاده از پدال گاز را کنترل کنید و هدایت خودروها کاملا خودکار انجام می‌گیرد.

مسابقات به‌صورت یک‌به‌یک هستند و دقت و سرعت‌عمل شما در آغاز و پیچ‌های مسابقه، پیروزی یا شکست‌تان را مشخص می‌کند. به‌صورتی‌که وقتی به یک پیچ می‌رسید، نواری قرمز رنگ پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد که ابتدا و انتهای آن را رنگ زرد مشخص شده است. حال باید در محدوده زرد رنگ اولی انگشت خود را از روی پدال گاز برداشته و در محدوده رنگ زرد دوم پدال گاز را مجددا فشار دهید. این دو کار باعث می‌شود تا خودروی شما در زمان مناسبی ترمز بگیرد و مجددا با گاز دادن شتاب ماشین شما افزایش پیدا کند. سازندگان علاوه‌بر بخش کمپین، رویدادهای هفتگی مختلفی را هم در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند تا با انجام آن‌ها پول بیشتری به‌دست بیاورید. گرافیک بصری Forza Street چشم‌نواز است و دوربین بازی در طول مسابقات تجربه‌ای ناب و فراموش‌نشدنی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. پس اگر می‌خواهید یک بازی ریسینگ لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را تجربه کنید، بازی رایگان Forza Street از دست ندهید.

دانلود بازی Forza Street
 پلی‌استور اپ‌استور

Recontact London

Recontact London

بازی بعدی هفته یک اثر معمایی و کارآگاهی که وقایع آن در شهر لندن رخ می‌دهد. این بازی توسط استودیو Recontact Digital Arts توسعه داده شده است و بازیکنان باید در آن با استفاده از اسناد رسمی و ویدیوهای داخل شهر، سرنخ‌های مختلفی را پیدا کرده و با کنار هم قرار دادن آن‌ها، معماها را حل کنند. برای مثال در اولین پرونده شما با چالش پیدا کردن روحی قرار می‌گیرید که در سطح شهر لندن دست به خراب‌کاری می‌زند. به‌همین منظور شما باید با بررسی دوربین‌های امنیتی و مدارک موجود، روح و انگیزه اعمال او را شناسایی کنید. مراحل اولیه بازی صرفا گیم‌پلی بازی را به بازیکنان آموزش می‌دهد و چالش خاصی را پیش‌روی آن‌ها قرار نمی‌دهد.

با پیش‌روی در بازی اگر بازیکنان نتوانند سرنخی را تشخیص دهند، بازی از مقدار نوار سلامت شما کم می‌کند. بااین‌حال منابع و آیتم‌های مختلفی در بازی وجود دارند که به سهولت پیدا کردن مدارک، کمک می‌کنند. به‌عنوان مثال تصاویری که دارای نویز زیادی هستند، می‌توانید با نویزگیر آن‌ها را شفاف کنید یا حالت لرزش تصویر را فعال کنید تا زمانی‌که هدف شما وارد تصویر شد، موبایل یا تبلت شما شروع به لرزیدن کند. بازی دارای یک لیدربرد جهانی است که هرچقدر شما مراحل را در مدت زمان کم‌تری پیش‌ ببرید، رتبه‌تان در آن بهتر می‌شود. با تمامی این اوصاف اگر به بازی‌های کارآگاهی و معمایی علاقه‌مند هستید، بازی رایگان Recontact London می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Recontact London
 پلی‌استور اپ‌استور

Disorder

Disorder

  • معرفی بازی موبایل Disorder؛ یک اکشن گروهی جذاب

Disorder یک بازی ماجراجویی چندنفره از استودیو NetEase Games است که در جریان آن بازیکنان باید با یک تیم تشکیل دهند و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند. رقابت‌های بازی هم بدین صورت است که در جریان آن باید تلاش کنید در مدت زمانی مشخص در یک منطقه باقی بمانید تا تیم شما به پیروزی برسد. البته با پیش‌روی در بازی حالت‌های بیشتری همانند بتل رویال را هم می‌توانید آزاد کرده و آن را با دوستان خود تجربه کنید. در ابتدای بازی می‌توانید یک کاراکتر انتخاب کرده و آن را شخصی‌سازی کنید. هرکدام از کاراکترهای بازی از مهارت‌های خاصی بهره می‌برند.

به‌عنوان مثال برخی از آن‌ها در کار دفاعی، برخی دیگر حمله مستقیم و تعدادی هم پشتیبانی را به‌خوبی انجام می‌دهند. بازی از المان‌های گیم‌پلی مختلف و جذابی بهره می‌برد که باعث می‌شود تجربه Disorder نسبت به دیگر آثار مشابه لذت‌بخش‌تر باشد. به‌عنوان مثال در برخی از مادهای بازی شما می‌توانید یک پهباد کوچک را فراخوانی کرده و به‌کمک آن به مکان‌های مختلف جابه‌جا شوید. گرافیک بصری و طراحی شخصیت‌ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و تجربه خوبی را به مخاطبان خود القا می‌کند. بازی Disorder را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دریافت و تجربه کنید.

دانلود بازی Disorder
 پلی‌استور

Hellrider 2

Hellrider 2

  • معرفی بازی موبایل Hellrider 2؛ موتور سوار جهنمی

Hellrider 2‏ یک بازی اکشن و آرکید جذاب از استودیو Anji Games است که به‌واسطه گیم‌پلی خود تلاش می‌کند تا مخاطبان را ساعت‌ها سرگرم کند. هدف اصلی شما در بازی هدایت صحیح وسیله‌ نقلیه‌تان است. درواقع شما باید در محیط بازی با استفاده از وسیله نقلیه خود به‌صورت مورب حرکت کنید و همزمان مواظب پرتگاه‌ها و موانعی که باعث نابودی‌تان می‌شود، باشید. موانع مختلفی همانند کوه، دیوار و اسکلت‌ها همگی درتلاش هستند تا نابودی شما را رقم بزنند. شما همچنین می‌توانید با نجات افرادی که از دست اسکلت‌ها در فرار هستند، امتیاز بیشتری برای خود به‌دست آورید.

با اتمام برخی از مراحل، بازی به شما اجازه می‌دهد تا با یک هل‌رایدر جدید مسابقه دهید و درصورت برنده شدن در مسابقه، آن شخصیت را برای خود آزاد کنید. طراحی مراحل بازی از تنوع مناسبی برخوردار است که باعث می‌شود Hellrider 2 از لحاظ محتوی، ساعت‌ها سرگرم‌کننده باشد. به‌عنوان مثال در مراحل ابتدایی بازی شما در نقش یک موتورسوار جهنمی قرار می‌گیرید و در مراحل جلوتر یک خلبان یا یک راننده قایق موتوری هستید. پس اگر می‌خواهید یک بازی ریسینگ و اکشن جذاب را تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم بازی رایگان Hellrider 2‏ را از دست ندهید.

دانلود بازی Hellrider 2
 پلی‌استور اپ‌استور

Totally Reliable Delivery Service

Totally Reliable Delivery Service

  • معرفی بازی موبایل Totally Reliable Delivery Service؛ تضمین تحویل کالا!

آخرین بازی هفته را هم به یک بازی شبیه‌ساز از استودیو tinyBuild اختصاص داده‌ایم که در جریان آن باید در نقش یک فرد کالارسان قرار گیرید و انواع بار و محصول را جابه‌جا کنید. در بازی Totally Reliable Delivery Service شما انواع بار را از محل‌های مشخصی همانند صندوق‌های بین‌راهی دریافت می‌کنید و باید آن‌ را به بهترین شکل ممکن به مقصد برسانید. برای انجام این کار شما باید کنار صندوق بروید و سپس باید با دقت دست‌گیره جعبه را از درون آن انتخاب کنید. در طول مسیر شما موانع مختلفی قرار گرفته است و حتی می‌توانید از اتومبیل‌ها برای زودتر رسیدن به مقصد کمک بگیرید.

سازندگان چندین المان مختلف را برای حمل بار در اختیار شما قرار داده‌اند. به‌عنوان مثال برای برداشتن یک بار باید درکنار جعبه قرار گیرید و با علامت دست راست و چپ، دو سمت جعبه را بگیرید و آن را بلند کنید. سپس باید تلاش کنید که تعادل‌تان به‌هم نخورد و کالا را سالم به‌مقصد برسانید. سازندگان همچنین فروشگاهی را در بازی قرار داده‌اند که به‌واسطه آن می‌توانید آیتم‌های شخصی‌سازی مختلف را برای کاراکتر خود خریداری کنید. بدون شک تجربه آنلاین و چندنفره بازی Totally Reliable Delivery Service بسیار لذت‌بخش است و می‌تواند ساعت‌ها مخاطبان خود را سرگرم کند. گرافیک کارتونی بازی بسیار بامزه است و درکنار موسیقی گوش‌نواز آن می‌تواند لحظات مفرحی را برای‌تان رقم بزند. Totally Reliable Delivery Service را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service
 پلی‌ استور اپ‌ استور

 

برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj
عالی بود من با Forza street خییلی حال ردم
۲۶ ارديبهشت ۹۹
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی