WB Games از انتشار اطلاعات جدید از بازی Batman خبر داد

حساب کاربری توییتر برادران وارنرگیمز مونترال، اعلام کرده است که به‌زودی بازی جدید خود را معرفی خواهند کرد که احتمال زیاد مربوط به نسخه جدید Batman می‌شود.

مدتی پیش شایعاتی منتشر شده از اینکه استودیو برادران وارنر گیمز مونترال (Warner Bros Games Montreal)، سازنده Batman: Arkham Origins، در حال کار روی یک بازی جدید از مجموعه بتمن است که Batman: Arkham Legacy نام دارد و ظاهرا کاربران می‌توانند هدایت کاراکترهای مختلفی را به‌دست بگیرند. همچنین در ادامه وارنر برادرز مونترال هم به روش‌های مختلفی خبر از ساخت یک بتمن جدید داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر استودیو برادران وارنر مونترال اعلام کرده است که به‌زودی بازی جدید آن‌ها معرفی می‌شود. آن‌ها دراین‌باره می‌گویند:

از شوق و اشتیاق شما برای بازی جدید ما تشکر می‌کنیم. استودیو به شما نشان خواهد داد که ما چه کسانی هستیم و چرا بازی‌های ویدیویی را دوست داریم. منتظر بمانید.

همچنین شایعات دیگری هم منتشر شده بود که از برگزاری یک کنفرانس ویژه‌ای در E3 2020 خبر می‌داد. گویا قرار بود در این کنفرانس شاهد معرفی پروژه جدید راک‌استیدی (Rocksteady)، بازی نقش آفرینی هری پاتر و نسخه جدید Batman Arkham باشیم. بااین‌حال نمایشگاه E3 2020 لغو شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که نسخه جدید بتمن در چه زمانی معرفی می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj
بازی نقش افرینی هری پاتر خیلی ذهنمو بهش مشغول کرد .منتظرش میمونم
۲۶ ارديبهشت ۹۹
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی