ایران 57

«ایران 57» یک بازی اکشن ماجرایی است که قصد دارد از طریق داستانی گیرا در بستری مستند و قابل اعتنا به روایت انقلاب اسلامی بپردازد. این بازی با تکیه بر روایت جذاب و مستند خود، مخاطب را به تهران در سال 57 می‌برد، درست در دل روزهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی.

روایت معمایی و پیچیده، اکشن، تیراندازی و ماشین سواری، بیش از 40 کارکتر و شخصیت داخل بازی با نزدیک به چندین ساعت دیالوگ‌های هدفمند و ده‌ها سند تاریخی تلاش دارند تا مخاطب را کاملا درگیر بازی ایران 57 کنند.

روایت داستانی بازی از خرداد 1342 آغاز می‌شود، زمانی که مردم ورامین به جرم دفاع از امام خمینی به خاک و خون کشیده می‌شوند، در آخرین لحظات ایلیار که رهبری جمعیت کفن پوش را بر عهده دارد، پسر خردسالش ایلیشن را به برادرش می‌سپارد. 15سال بعد از این رویداد بازی را در نقش ایلشن که اکنون 25 سال سن دارد پیش خواهیم برد. ایلشن سپس به‌همراه عموی خود که یک فعال مارکسیستی است به تهران می‌آید. او که در آن برهه سن زیادی ندارد، پس از مشاهده فعالیت‌های خشونت‌آمیز این گروه از آن جدا شده و راه خود را تغییر می‌دهد.

برچسب‌ها

تا حالا۴ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj

سلام،یه سوال:

چجوری عکس پروفایل دنبال کننده هاتون رو آوردین ستون سمت چپ وبسایتتون؟؟؟؟؟

۱ مرداد ۹۹
مال خود قالب است
۱۰ مرداد ۹۹

سلام بازی باحالی بنظر میاد فقط روی سیتم من کار می کنه:

 

cpu:Celerond 3ghz تک هسته

رم:3گیگ

گرافیک:کجزا 256مگابایت که تا 1 و نیم گیگ شیر کرده

 

درضمن حجمش چقدره؟چون هارد من 40گیگ سامسونگ هست و الان 15گیگ خالی داره

۱ مرداد ۹۹
ممنونم
بازی رو میتونید از مارکت آریو دانلود کنید
۱۰ مرداد ۹۹

سلام، ممنون بابت معرفی تون .

من بعد از اینکه مطلب شما رو خوندم مشتاق شدم این بازی رو انجام بدم ولی وقتی یه جست و جو در گوگل کردم و به سایت های گوناگون سر زدم، نظرات من رو منصرف کرد. میخواستم بدونم خودتون بازی رو انجام دادین؟ و اگه انجام دادین ارزش امتحان کردن رو داره یا نه؟

۲۹ تیر ۹۹
من بنظرم هر بازی ایرانی ارزش امتحان کردن ر داره
۱۰ مرداد ۹۹
خییلی قشنگ بود ممنونم
۳۰ ارديبهشت ۹۹
خواهش میکنم 
اگه درخواستی دارید بگید

۳۰ ارديبهشت ۹۹
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی