بازی REDDEN تیر سرخ

بازی REDDEN تیر سرخ

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Team Bulosodeuk
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۳.۳۹ دلار

تا پیش از بازی Limbo چندان شاهد حضور بازی‌های سیاه و سفید در صنعتی بازی‌های ویدیویی نبودیم. ساخت بازی لیمبو باعث شد تا جریان جدیدی میان توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل آغاز شود که نتیجه آن عرضه محصولاتی با کیفیت بود. بازی REDDEN یکی از بهترین بازی های اندروید متفاوت در سبک اکشن است که در دنیایی نه‌چندان رنگارنگ روایت می‌شود.

برخلاف بسیاری از بازی‌ها که در نقش انسان‌ها یا حیوانات ماجراجویی می‌کنیم این‌بار وظیفه کنترل تیرها را برعهده داریم. هریک از مراحل بازی شامل انجام مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله رسیدن به پایان خط می‌شود، با این تفاوت که در میانه مسیر باید با توجه کردن به سرعت وزش باد یا شیوه حرکت حیوانات، به‌شکلی تیر را کنترل کنید که از داخل بدن تمام حیوانات یا دشمنان دیگر عبور کند.

REDDEN که یکی از بهترین بازی های اندروید فهرست زومجی است در مراحل ابتدایی کنترل آسانی دارد. اما به مرور با عبور از مراحل با چالش‌های جدیدی رای کسب هر سه ستاره روبه‌رو می‌شوید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی