معرفی بازی Dead by Daylight Mobile

Dead by Daylight Mobile

  • سبک: ترس و بقا
  • استودیو: Behaviour Interactive
  • مناسب برای بزرگ‌سالان
  • قیمت: رایگان

مدت‌ها از زمان انتشار بازی Dead by Daylight روی کنسول‌ها می‌گذرد. اکنون اما بعد از گذشت مدت زمان طولانی بازیکنان موبایل نیز می‌توانند در این تعقیب و گریز قاتل و بازمانده شرکت کنند. در جریان بازی یکی از بازیکنان نقش قاتل و سایر بازیکنان نقش بازمانده را در یک رقابت آنلاین پنج‌نفره بازی می‌کنند. هرچند در روزهای اول Dead by Daylight چندان بازی خوبی به نظر نمی‌رسید اما این روزها می‌توانیم آن را از جمله‌ی بهترین بازی های اندروید معرفی کنیم.

در جریان بازی، افرادی که بازمانده هستند باید با کمک یکدیگر راهی را برای روشن کردن موتورهای برق پیدا کنند تا درنهایت دروازه برای فرار باز شود. از آن طرف قانل نیز باید با سلاخی کردن بازمانده‌ها از رسیدن آن‌ها به هدف جلوگیری کند. بازیکنانی که گرفتار قاتل می‌شوند هنوز هم امکان نجات توسط سایر بازمانده‌ها را خواهند داشت. بازی Dead by Daylight Mobile با وجود برخی ایرادات هنوز هم ارزش تجربه کردن را دارد.

برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj

فالو فالو

۱۲ مهر ۹۹
انشاالله
۱۹ مهر ۹۹
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی