معرفی بازی موبایل White Night؛ عمارت جن زده

White Night

  • سبک: اشاره و کلیک
  • استودیو: Playdigious
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ۷.۴۹ دلار

برخلاف گذشته این‌روزها بازی‌های داستان محور نیز نقشی پررنگ در میان بهترین بازی های اندروید دارند. بازی White Night محصول ترسناک از استودیوی Playdigious است که داستان حضور یک مسافر را در عمارتی متروکه روایت می‌کند. به‌دنبال تصادف شخصیت اصلی داستان او به‌اجبار باید به عمارتی متروکه وارد شود. عمارت متروکه داستان در قلب خود خاطراتی را دارد که برای پیدا کردن آن‌ها باید به سراغ دست‌نوشته‌های پخش‌شده در کل عمارت بروید.

دنیای بازی در مجموع از سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تشکیل شده است. در حقیقت رنگ سفید زبانه‌‌ای از نور است که راهنما بازیکنان برای پیشروی در بازی محسوب می‌شود و به کمک آن می‌توانید از میان اتاق‌های تاریک عبور کنید. دنیای White Night جوی ترسناک دارد، حضور هیولاها در جای جای عمارت باعث شده تا گشت‌وگذار در محیط بازی کمی مشکل شود و باید درکنار کشف نامه‌ها و جست‌و‌جوی محیط، برای فرار از دست دشمنان‌تان نیز تلاش کنید.
اگر به‌دنبال بازی ترسناک در سبک اشاره‌ و کلیک می‌گردید، White Night محصولی با کیفیت با معماهای متنوع از ترکیب سایه و نور است که حسی متفاوت نسبت به بازی‌های دیگر را منتقل می‌کند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی