معرفی بازی Democratic Socialism Simulator‏

Democratic Socialism Simulator

  • سبک: شبیه‌ساز
  • استودیو: molleindustria
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۳.۹۹ دلار

هرچند بازی‌ها به‌عنوان یک سرگرمی در نظر گرفته‌ می‌شوند، اما باید به پتانسیل آن‌ها برای مطرح کردن مباحث سیاسی نیز توجه داشت. بازی Democratic Socialism Simulator‏ یک اثر شبیه‌ساز کارتی است که در جریان آن باید در نقش یک رئیس جمهور سوسیال دموکرات در کشور ایالات متحده افراد مختلف جامعه‌ را راضی نگه‌ دارید.

استودیوی مول اینداستریا توانست با الهام از بازی بسیار زیبای Reigns که یکی از بهترین بازی های اندروید سال ۲۰۱۸ بود به‌خوبی اهمیت سیاست در کشورداری را به نمایش بگذارد. در این بازی سه پارامتر اصلی دولت، قدرت مردم و میزان آلایندگی در نظر گرفته شده است که باتوجه‌به هریک از آن‌ها، سایر بخش‌ها دچار ضعف می‌شوند.

اگر بتوانید در یک دوره یک رئیس جمهور خوب باشد، دور دوم نیز مردم به‌شما رای می‌دهند. اگر یک بازی مشابه با Regins می‌خواهید که کمی درگیر سیاست و حزب باشد، Democratic Socialism Simulator‏ مسلما اثری است که باید به آن توجه داشته باشید.

برچسب‌ها

تا حالا۲ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj

داداش نوصله حرف زدن داری

۱۰ مرداد ۹۹
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی