معرفی مجموعه ی فارکرای

امروز قصد داریم بازی های فارکرای را به شما معرفی کنیم .

 

فارکرای 1 

سبک : اکشن ماجراجویی

سازنده : یوبی سافت

بازی Far Cry را میتوان یکی از بهترین بازیهای اکشن اول شخص دانست که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۴ توسط کمپانی قدرتمند یوبی سافت برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد . بازی Far Cry داستان فردی با نام جک کارور را روایت میکند که به دنبال زنی روزنامه نگار که اخیرا ناپدید شده است وارد جزیره ای مخوف میشود که اتفاقات مختلفی در آن در حال رخ دادن است . در این جزیره فردی با نام کریگردر حال تولید سلاحهای شیمیایی است که باید سعی کنید به هر قیمتی شده آنرا متوقف نمایید .

فارکرای 2 

سبک : اکشن ماجراجویی

سازنده : یوبی سافت

بازی Far Cry 2 در قاره آفریقا جریان دارد.

داستان این قسمت روایتگر دو گروه جنگی است به اسم های UFLL و APR. این دو گروه همان طور اشاره کردیم در آفریقا جنگ ها و کشمکش هایی میان یکدیگر دارند.
در Far Cry 2 دیگر شاهد وجود یک شخصیت در بازی نیستیم بلکه در بازی شخصیت های مختلفی وجود دارد که شما با انتخاب هر کدام میتوانید به بازی بپردازید.

هدف شما در این بازی پیدا کردی فردی است به اسم Jackal . در واقع این شخصیت اصلی است که سلاح های مختلف را برای گروه UFLL و APR تامین میکند.

در این نسخه از بازی، یوبی سافت تمرکز خود را بر روی گرافیک و صحنه های اکشن گذاشته تا بتواند یه بازی خوب را معرفی کند.

فارکرای 3

سبک : اکشن ماجراجویی

سازنده : یوبی سافت

فار کرای ۳ داستان و شخصیت‌های متفاوتی نسبت به قسمت‌های پیشین دارد. داستان این بازی پیرامون چند جوان است که برای تفریح و خوشگذرانی به جزیره «روک»، واقع در اقیانوس آرام سفر کرده‌اند و در آنجا توسط دزدان دریایی به اسارت درآمده‌اند. کاراکتر اصلی و تنها شخصیت قابل کنترل بازی، «جیسون برادی» یک توریست آمریکایی است. «واس و سیترا مونته‌نگرو» جزو دیگر شخصیت‌های پایه این بازی هستند. بازی در دو بخش جزیره شمالی و جزیره جنوبی پی‌گیری می‌شود که هرکدام تحت کنترل یکی از دشمنان جیسون هستند. جیسون برادی به عنوان تنها کاراکتر قابل کنترل بازی با تلاش خود برای نجات دوستانش و نیز فرار از این جزیره، داستان فار کرای ۳ را شکل می‌دهد که به مرور زمان درگیر جزئیات بیشتری شده و افراد بیشتری وارد ماجرا می‌شوند.

نتیجه تصویری برای فارکرای 4

نتیجه تصویری برای فارکرای 4

فارکرای 4

سبک : اکشن ماجراجویی

سازنده : یوبی سافت

Far Cry 4 مطمئنا اصلی‌ ترین پرچم‌ دار یوبی‌سافت در سال 2012 بود. ریتم سریع و هیجان، گرافیک عالی،داستان گیرا و... باعث شد این بازی در لیست بهترین‌ های سال 2012 قرار گیرد.

داستان بازی در سرزمینی خیالی اتفاق میفتد که در گذشته خاندانی سلطنتی در آن حکومت میکردند، تا اینکه فردی به نام پاگان مین، با به راه انداختن جنگی بزرگ سلطنت را به نفع خودش تصاحب میکند.

شخصیت اصلی بازی که به نام ای جی گیل شناخته میشود، طبق درخواست مادرش برای پخش کردن خاکستر آن در مناطق مختلف این شهر توسط چند قاچاقچی وارد این سرزمین میشود.

اما اوضاع به راحتی پیش نمیرود و پاگان در یک حمله تمامی قاچاقچی‌ها را میکشد و ای جی را نیز به اسارتمیبرد. از این جاست که ماجراجویی‌ های شما شروع میشود.

نتیجه تصویری برای فارکرای پریمال

تصویر مرتبط

فارکرای دوران کهن

سبک : اکشن ماجراجویی

سازنده : یوبی سافت

در اولین ثانیه‌ی شروع بازی «فارکرای: نخستین» با یک شمارش معکوس روبه‌رو می‌شویم که به سرعت ما را از سال ۲۰۱۶، اوج شکوفایی تمدن‌های مدرن بشری به عقب می‌برد تا به ۱۰ هزار سال قبل از میلاد مسیح برسیم. زمانی که انسان‌ها تازه درحال بیرون آمدن از غارها بودند. این تنها کاری است که یوبی‌سافت برای قرار دادن بازی‌کننده‌ها در فضای دنیای جدیدش انجام داده است: یک شمارش معکوس خشک و خالی و تمام! درحالی که وقتی خبر ساخت «نخستین» اعلام شد و اولین تریلر خوفناکِ بازی را دیدم، سر از پا نمی‌شناختم. برای کسی که عاشق مهندسی نوآورانه‌ی گیم‌پلی «فارکرای۳» است، قسمت چهارم یک ناامیدی به ‌تمام عیار بود. چون «فارکرای۴» بیشتر از یک بازی جدید، شبیه یک محتوای دانلودی طولانی و گران‌قیمت با داستانی اعصاب‌خردکن بود. اما انتقال فرمول «فارکرای» به چارچوب یک دنیای ماقبل‌تاریخی با تمام عناصر، ویژگی‌‌ها و شگفتی‌های منحصربه‌فردش خبر از این می‌داد که یوبی‌سافت قرار نیست دوباره محتوای بازی قبلی را با تغییر اسم و ظاهر کاراکترها کپی-پیست کند. ناگهان طرفداران شروع به نظریه‌پردازی کردند که چه می‌شود، اگر فرمول «فارکرای» در دنیای خطرناک و مرگباری پیاده شود که انسان‌های تنومندش مشعل به دست می‌گیرید و به مبارزه با ببرهای دندان‌خنجری می‌روند.

نتیجه تصویری برای فارکرای 5

تصویر مرتبط

فارکرای 5

سبک : اکشن ماجراجویی

سازنده : یوبی سافت

بازی Far cry 5 یک بازی جهان باز از مجموعه Ubisoft است که با ترکیب مبارزه‌ها، حالت‌های فیزیکی جالب و حیات وحش لحظات جذاب و به‌یادماندنی را برایتان رقم می‌زند. تریلر بازی Far cry 5 تاییدکننده این سخن است. این بار شما در نقش معاون کلانتر به یک روستای دور افتاده قدم می‌گذارید که همه چیز در آن عجیب است. انفجارهای مهیب زیادی رخ می‌دهد و حیوانات درنده زیادی وجود دارند. محیط بازی متغییر است و در نقاطی مانند کوه‌ها، جنگل‌ها، دشت‌ها و رودخانه‌ها و دریاچه‌ها اتفاق می‌افتد. البته لازم به ذکر است که جذابیت این قطعا به اندازه Assassin’s Creed Origins نیست.

نتیجه تصویری برای فارکرای نیو دان

نتیجه تصویری برای فارکرای نیو دان

فارکرای نیو دان

سبک : اکشن ماجراجویی

سازنده : یوبی سافت

بازی Far Cry New Dawn فضایی پسا‌ آخرالزمانی را به دنیایی که در شماره‌ی قبلی بازی یعنی Far Cry 5 شاهدش بودیم اضافه می‌کند. با استفاده از نکات و ترفندهایی که در این مقاله وجود دارد شما می‌توانید به راحتی از پس نبرد با اعضای گروه Highwaymen که اکنون کنترل Hope County را به دست گرفته‌اند بر بیایید. همچنین باید به فکر ارتقاء Prosperity باشید که در New Dawn نقشی مانند یک پایگاه اصلی دارد. علاوه بر گل‌هایی صورتی رنگی که در سرتاسر جهان بازی به چشم می‌خورند، چند تغییر جزئی دیگر هم به فرمول اصلی گیم‌پلیِ سری بازی‌های فارکرای افزوده شده است: لول پایگاه‌های یا همان Outpost می‌تواند افزایش یابد، شما باید پایگاه یا Base خودتان را ارتقاء بدهید، همچنین اکنون دشمنانتان در بازی نیز دارای لول‌های مشخصی هستند بنابراین شما قادر در حین درگیری تصمیم به فرار یا شروع تیراندازی بگیرید. راهنمای ترفندهای ابتدایی بازی Far Cry New Dawn تمام نکاتی که برای زنده ماندن در جهان پسا آخرالزمانی بازی باید به آنها توجه کنید را دربر می‌گیرد. 

تصویر مرتبط

تا حالا۵ تا نظر داشتیم!

گیم تاژ | Game Taj
من فارکرای رو ماورای یک بازی اکشن و اول شخص میبینم و خیلی عالیه

به نظرم هر قسمتش یک جریان جالب و قابل توجه داره اما
بهترینش یکی نسخه شماره سوم و یکی فارکرای پریمال هستش
در این دو نسخه راحت کابر خودش رو در درون بازی حس میکنه

عالی بود هرچقدر بازی میکنم خسته نمیشم
حداقل حداقل هردو نسخه اش رو 3 باز تموم کردم

عالیه

ممنون از شما

اگه میشه بازی های پی سی رو بیشتر نقد و بررسی کنید.
۲۶ ارديبهشت ۹۹
درسته
ولی من بیشتر با فارکرای 3 حال می کنم چون واقعا عالیه و آدم خودش رو اونجا حس می کنه بس که طبیعیه
۲۶ ارديبهشت ۹۹

پنجش رو دارم 

فوق العاده هست

 

۱۳ ارديبهشت ۹۹

عالی

 

۱۰ ارديبهشت ۹۹

ممنون برای توضیحاتتون

عالی بود و من خیلی مشتاق شدم

۳۰ شهریور ۹۸

عالییه مخصوصا فارکرای دوران کهن و نیودان 

۳۰ شهریور ۹۸
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی